INFORMACJE OD ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych LAMPART SP. Z O. O. z siedzibą w Pionkach
przy ul. Podgaje 44, 26-670 widniejąca pod numerem NIP: 7962934181
Kto jest osobą kontaktową u administratora?
W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych można kontaktować
się z Biurem Obsługi Klienta, e-mail: [email protected]
Jaki jest cel przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna tego przetwarzania?
Cel przetwarzania: realizacja umowy sprzedaży zawartej z Państwem
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia oraz art. 535 kodeksu
cywilnego
Cel przetwarzania: kontakt z Państwem celem udzielenia informacji lub odpowiedzi na
Państwa zapytanie
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie
odpowiedniej obsługi klientów
Cel przetwarzania: przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja Państwa reklamacji
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie
odpowiedniej obsługi klientów oraz umożliwienie klientom realizacji ich praw
Cel przetwarzania: przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja zwrotu towaru
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie
odpowiedniej obsługi klientów oraz umożliwienie klientom realizacji ich praw
Cel przetwarzania: dochodzenie roszczeń względem klientów lub przez klientów
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest dochodzenie
roszczeń względem klientów i obrona przed roszczeniami klientów
Cel przetwarzania: prowadzenie rachunkowości administratora, wystawianie faktur i
dokumentów księgowych
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia
Cel przetwarzania: wysyłka, odbiór i ewidencja korespondencji
Podstawa prawna przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia lub art. 6 ust. 1 lit. f
Rozporządzenia jako prawnie uzasadniony interes administratora, którym jest zapewnienie
odpowiedniej obsługi klientówKomu są przekazywane dane osobowe?
Celem zapewnienia odpowiedniej organizacji, obsługi i wykonywania umów Państwa dane
osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
1. dostawcom usług zaopatrujących Administratora w rozwiązania techniczne lub
organizacyjne, umożliwiające sprzedaż lub usługi na Państwa rzecz, lub zarządzanie
organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, firmom kurierskim lub
pocztowym, firmom pośredniczącym w płatnościach, biuru księgowemu),
2. dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora w
dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom
windykacyjnym),
3. dostawcom usług księgowych celem realizacji obowiązków w zakresie rachunkowości.
Przez jaki okres będą przetwarzane dane osobowe?
Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Administratora przez czas potrzebny do
realizacji umowy, a w przypadku przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w
postępowaniach windykacyjnych) – przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z
przepisów prawa cywilnego. Dane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów
podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym
powstał obowiązek podatkowy. Po upływie wyżej wymienionych okresów Państwa dane są
usuwane lub poddawane anonimizacji.
Jakie prawa przysługują osobom, których dane osobowe są przetwarzane?
Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą Państwo skorzystać z
uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa
danych oraz z prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. Przysługuje
Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów
ochrony danych osobowych.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem
zawarcia umowy?
Korzystanie ze świadczeń Administratora, w tym zawarcie umowy z Administratorem w
zakresie jego działalności, jest w pełni dobrowolne, jednakże jako przedsiębiorca
Administrator jest zobowiązany do realizacji umowy lub prowadzenia dokumentacji w sposób
określony przepisami prawa, w tym z wykorzystaniem Państwa danych osobowych. Podanie
przez Państwa danych osobowych może być obowiązkiem umownym lub warunkiem
zawarcia umowy. Również ze względów rachunkowych czy podatkowych Administratorposiada obowiązek prawny przetwarzania Państwa danych, co oznacza, że w tym przypadku
podanie danych jest wymogiem ustawowym.
Czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne
konsekwencje niepodania danych?
Niepodanie danych może skutkować odmową wykonania umowy z uwagi na brak możliwości
jej wykonania. Ze względów rachunkowych czy podatkowych brak podania danych może
skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy dokumentu księgowego na Państwa
rzecz.
Czy jest stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie?
Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Czy dane osobowe będą przetwarzane w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały
zebrane?
Dane osobowe nie będą przetwarzane w celu innym niż zostały zebrane